čtvrtek 30. července 2009

Mikiho zápisník 005/2009

Odpověd na email od Vojtěcha, který se ptal Háčka a Mikiho, jak se maj.

Název: Mokroha v Kanadě

Nazdar Trkvas,
Na zaciatok budem citovat Hacka "Vyřiď mu, že takových délek, co sme tu za ten měsíc vylezli, on nevylez za celý život. Tak ať se blbě neptá, ten trkvas!"

Tak pekne poporiadku vlastne od kedy sme prileteli do Kanady stale iba pracujeme a na ine veci ako je lezenie nemame cas. Z Hacka - vlekara na vleku sa vyklul super pracovnik, ktory by iba makal a o lezeni nechce ani pocut keby som to vedel tak by som ho nikde nevolal uz sa to tu s nim neda vydrzat. Neviem co sa snim stalo za cely cas sme boli iba raz na Squamishi a to Hacek prehlasil ze tu sa neda liest tak sme si sli zabuldrovat do lesa.

Minuly vikend sa mi podarilo prehovorit Hacka a vybrali sme sa na vylet do Bugaboos. Stalo ma to strasne vele energie lebo ten trkvas chcel ostat vo Vancouvery a pracovat. No pouzil som trosku nasilie a to zabralo a tak sme sa vybrali na predlzeny vekend za lezenim.

Nic sme nevyliezli pocasie strasne, spary uplne mokrohy no hruza ta Canada uz sa tesim na pisek ze si konecne poriadne zalezem.

Zdar Miki

Takže? A co dělá Faggič?

Žádné komentáře: